onsdag 13 januari 2010

Hoppsan vad tiden har gått fort!

Efter att ha njutit av ett härligt men kallt jullov så är det då dags att skriva lite i bokbloggen igen! En hel del böcker hann jag sluka i mig under lovet, bland andra;Fladdermusmannen och Kackerlackorna av Jo Nesbö. De var riktigt bra! Tomten gav mig en antologi som heter Mord under julgranen, där flera kända författare har bidragit till en kuslig stämning. Den boken var också bra!
Efter att ha tittat på Stjärnorna på slottet bestämde jag mig för att placera Björn Ranelid bland mina favoriter. Inte bara för hans böcker utan för att han har fått utstå så mycket smutskastning och ändå har kraft att säga ifrån. Heja på! Linda Skugge kommer jag i fortsättningen aldrig att läsa någon krönika av eller vad hon nu kan tänkas få till. Passade på att beställa 4 pocket av Ranelid på Adlibris och de ligger nu och väntar på mig vid sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar