söndag 12 februari 2012

Nya böcker från Svalan är nu beställda!

Fick ett trevligt telefonsamtal härom kvällen. Det var min Svalanrepresentant som ringde och lockade mig att beställa böcker för 2012. Ja, nu behövde jag ju inte övertalas, utan jag hade sett fram emot detta samtal. Det är härligt att prata boktips en stund och beställa de titlar jag vill ha och få dem utspridda över året. Några av böckerna jag bokat: Mannen som föll i glömska av Mia Ajvide.


Ett liv i mina händer av Maribeth Fischer.


Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon. 


Sågspån och eld av Vibeke Olsson.


Den frusna trädgården av Kristin Hannah.




Gustavs grabb av Leif GW Persson. 
I stundens hetta av Viveca Sten. 
Döda talar inte av Ann Cleves. 
Till offer av Molok av Åsa Larsson. 
Öster om Heden av Viveca Lärn, m.fl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar